Tuesday, June 1, 2010

8HB MAY 2009. DISINI BERMULANYA PENGANIAYAAN.

Taklimat Operasi YBK Kepada EXCO Selangor, 8/5/2009

tarikh 8/5/2009. disinilah pertemuan pertama YBK dan barisan exco kerajaan baru selangor.segala program dan maklumat YBK telah disampaikan kepada barisan exco kerajaan negeri.

disinilah bermula agenda penganiayaan terhadap YBK.

Shah Alam - YBK telah memberi Taklimat Operasi Yayasan Kepada 5 orang Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor di Bilik Mesyuarat Tingkat 1, Bangunan ANNEX DUN Selangor. Taklimat disampaikan oleh Ahli Lembaga Pemegang Amanah dan Pegawai YBK menyentuh penubuhan YBK dan program sepanjang tahun 1993-2009.

Ahli Mesyuarat Kerajaan Negeri yang diketuai oleh YB Rodziah Isamil bersama YB Xavier Jayakumar, YB Yaakob Sapawi, YB Iskandar Abdul Samad dan YB Halimah Ali juga diberi penjelasan lanjut berkenaan YBK oleh Dato Zainal Abidin Hj Sakom (Pengerusi) bersama Hj Bing Selamat Amir, Datin Hartini Osman dan Dato Dr Mat Yasir Ikhsan.

Perjumpaan juga memutuskan akan mengadakan perbincangan lanjut bagaimana Kerajaan Negeri dan YBK dapat bekerjasama dalam melaksanakan program-program pembasmian kemiskian dalam negeri Selangr di masa akan datang.

No comments:

Post a Comment