Wednesday, May 26, 2010

GAMBAR PENZALIM DI ZAMAN YBK

Perasmian Pusat Latihan YBK (PLYBK)

18 Ogos 1992 - Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad Muhd Taib telah merasmikan Pusat Latihan YBK di kawasan perindustrian Bandar Baru, Kuala Selangor. Pusat ini bertujuan untuk memberi kemahiran teknikal dalam bidang kejuruteraan kepada anak melayu dari keluarga miskin dan berpendapatan rendah agar dapat berdaya maju.

Projek ini adalah merupakan projek membawa institusi pengajian ke luar Bandar dengan kerjasama Permodalan Nasional Berhad (PNB), melalui pembiayaan operasi dan pengurusan oleh pihak UMW dan Kontena Nasional. Turut hadir ialah Dato Abdul Khalid Ibrahim (CEO PNB), CEO UMW dan Kontena Nasional serta Ahli Lembaga Pemegang Amanah YBK. Dalam ucapan beliau, MB mencadangkan syarikat swasta mewujudkan perkhidmatan korporat untuk masyarakat bagi memenuhi tanggungjawab social dengan mencontohi program One Percent Club di Jepun dimana setiap syarikat menyumbangkan 15 daripada keuntungan setiap tahun untuk kerja amal dan kebajikan..

4 comments:

  1. khalid, si bangsa melayu bangsat...dan pengkhianat bangsa

    ReplyDelete
  2. Dah dicucuk dek Anwar. Barangsiapa yang sudah berada di bawah kangkang Nuar ini macam ni lah jadinya.

    ReplyDelete
  3. khalid mmg celako celako celako..(pinjam ayat n.ajis)

    ReplyDelete
  4. Salam,

    inilah yang dikatakan cara yahudi. Konvoi membawa makanan, ubatan dan peralatan untuk menuntut ilmu dirampas oleh zionis.

    Di selangor, hak tanah untuk membantu anak yatim, fakir miskin dll dirampas.

    Apa bezanya? itulah penangan anwar al juburi wal yahudi pasdapig...

    -Melayu Bangkit!!!-

    ReplyDelete