Monday, May 24, 2010

SKETSA YBK PEMBUKA BICARA

bagi memudahkan ceritera, sketsa kartun YBK ini menyimpulkan segala. kepada penyokong pakatan yang telah dibutakan mata, sedarlah diri.sketsa kartunis ini cukup mudah difahami maksudnya .

YBK bukan entiti politik, jauh sungguh untuk berentap dengan mana-mana parti politik.

tetapi kalid ibrahim telah mengambil jalan pertentangan ini secara peribadi, dijadikan landasan untuk mempolitikkan sebuah badan NGO yang secara jelas telah membantu ribuan keluarga miskin dan anak yatim.

kisah benar YBK.blogspot tiada pilihan. pertahankan maruah dan kebenaran hingga yang bathil dan pengkhianat ditumbangkan.

inilah kisah benar YBK. pembongkaran demi pembongkaran akan kami lakukan demi mempertahankan yang hak, dan menentang yang bathil. pembohongan khalid ibrahim akan dibongkar satu persatu, dalam kisah bersiri ...........

kisah benar ybk.blogspot

4 comments:

  1. PKR adalah satu parti mata satu yang akan memusnahkan apa sahaja yang dipegangnya.

    Simbol mata satu itu sama dengan simbol Illuminati.

    Members of Illuminati.

    ReplyDelete
  2. Beginilah rupa pemimpin Melayu yang pernah UMNO bela. Boleh berubah 180 darjah hanya kerana berlainan faham politik. Kalau dulu bukan main cakap berdegar-degar ingin memertabatkan Melayu. Sekarang apa sudah jadi wahai Tan Sri Khlaid ooi.

    Apakah sanggup kita hancurkan kebangkitan Melayu hanya kerana perasaan sakit hati yang meluap-luap kerana hal2 peribadi?

    Mana perginya semangat jatidiri Melayu kita wahai pemimpin2 ku. Sanggup kau hancurkan semua nya bersekongkol dengan pengkianat DAP!

    Aku juga Melayu tapi aku tak akan hancurkan bangsaku walaupun aku tidak dapat apa2 dalam perjuangan ini. Bagi YBK, teruskan perjuangan ini tanpa rasa jemu dan Allah akan bersama kita jika kita benar2 ikhlas.

    Jurutera Melayu

    ReplyDelete
  3. Jenis manusia macam ini jangankan nak dijadikan pemimpin, untuk buat kawan pun tak sesuai, apatah lagi sahabat, orang jenis ini tergolong didalam taklok manusia yang tak jujur dan tidak akan jujur.

    Manusia jenis ini bukan sahaja sanggup makan kawan bahkan anak bini kita pun dia akan kianati, jadi berwaspadalah dengan manusia2 jenis ini.

    Pesan orang tua2....

    ReplyDelete
  4. Bagi lah cerita kronologi fakta apa yg telah di buat khalid....cakap cakap umum macam ni orang susah nak percaya...tulis detail apa yg berlaku sebenarnya.

    ReplyDelete