Tuesday, May 25, 2010

KENALI WAJAH PENZALIM YBK

mukadimah dipermudahkan. sebelum kita melangkau dengan lebih jauh akan fakta-fakta dokumentasi,angka dan kronologi bagaimana YBK dizalimi, maka sewajarnya kita mengetahui dengan lebih dekat watak-watak penzalim yang menzalimi YBK.

lihat gambar di atas, itulah barisan penzalim kepada nasib orang miskin dan anak yatim. mereka dikenali sebagai pakatan yang memerintah negeri selangor.

kepala penzalim ini pula, bekas anak emas umno yang pernah mendapat limpahan rezeki daripada dasar ekonomi baru. melayu ini melayu mudah lupa, namanya khalid ibrahim.

hari ini khalid ibrahim cuba menghancur dan melumpuhkan YBK, badan NGO yang sepatutnya tidak dijadikan musuh utama dari sebuah kerajaan negeri yang kononnya menjadi hero kepada rakyat.

inilah kisah benar YBK. pembongkaran demi pembongkaran akan kami lakukan demi mempertahankan yang hak, dan menentang yang bathil. pembohongan khalid ibrahim akan dibongkar satu persatu, dalam kisah bersiri ...........

kisah benar ybk.blogspot

9 comments:

  1. Apa punya manusia la, langsung tak berhati perut. Harta anak yatim pun nak disapunya bersih.

    Tools of the Illuminati in Malaysia.

    ReplyDelete
  2. gua serta pengundi tak heran sama ini blog apa mau kata........sebab kami dah lama sengsara bawah BN.Kami mau tukar kerajaan walau apa pon lu org mau cakap buruk sama PR.idop PR!tapi PR mau ingat lu tipu juga lu sama terima nasib BN!

    ReplyDelete
  3. Kesian ada juga manusia SENGSARA bawah BN..? mungkin juga? sebab masa BN dulu tak boleh suka2 minum arak, tak boleh Karaok sampai pagi, tak bebas nak pergi sarang pelacur.. sekarang kan semua boleh Non stop Enjoy, tiada sengsara lagi....?

    Ingat!!! sesiapa yang makan harta Anak Yatim Tuhan akan laknat dan tunggulah azab Allah Kelak...

    Jaga2 kau Khalid!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Muka2 tak malu, yang betina 2ekor tu bertudong konon, disebalek tudung itu tersembunyi Kezaliman kamu kepada Anak2 Yatim.....

    Yang Kapiak2 tu tak kisah le memang dah kerja depa macam tu....

    ReplyDelete
  5. ko tak cukup makan ke? ke ko malas blaja dan susah dpt keje pasal ko bangang? yg pasti selama kua idup 30 tahun bwh bn, aku tak pernah la pulak kebulur, melainkan aku malas! haram jadah punya penyokong fuckatan riot!

    ReplyDelete
  6. Dunia sudah berubah dari banyak pokok jadi kurang pokok, dari ramai orang baik jadi ramai jahat macam celaka, dari menegakan ajaran islam kepada ajaran merapu.isisisisi dunia2

    ReplyDelete
  7. celako celako...celako

    ReplyDelete
  8. Ada tiga Anak Brahim Pertama Khalid Ibahim
    Al Bahlol Kedua Zaid Ibrahim AL Cohol Yg ketiga
    Sheikh Anwar Ibrahim Al Sondol (Melayu Bodon
    Incooperated) ka ka ka.....

    ReplyDelete
  9. Salam Perjuangan,

    Mohon pada semua, sila perhatikan betul-betul gambar di atas. Apa yang anda nampak?

    Cube perhatikan..... betul-betul......
    Dah dapat?....... tgk lagi......

    Ye betul, itulah 7 gelojoh yang akan melingkupkan hak anak yatim, fakir miskin dan anak-anak selangor...

    -Melayu Bangkit!!!-

    ReplyDelete